tjejkväll

Har nyss kommit hem från fanny, vi (jag, Fanny och Julia) har haft det super chill. Vi (fanny och julia) fotade och jag kollade på och fick agera modell. Vi åt även glass och såg the hangover del ett och två, ettan är lugnt bäst. Bestämde mig lite spontant att ta ett kvälls dopp med kläderna på, bara för att kunna säga att jag gjort det ;) sen skulle vi allihopa dela på en 180cm säng... Vilket gick som det gick, det slutade med att jag låg och sov på mattan och Fanny hade gått upp till sin syrras säng och Julia hade sängen för sig själv :)


Kommentarer
FannyFredrica - [Fotografering]

Den är bar 120 ;)

Svar: ojdå, änu mindre;)
Sara

2012-07-14 @ 16:27:17
URL: http://fannyfredrica.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0